Bewertungen von Mr. Sushi Haarlem

Neue Beurteilungen

4.0
Daphne
26 August 2025

Super lekker en snel bezorgd!

Joy
25 August 2025

De laatste tijd dat wij hier bestellen is het telkens wel een half uur later dan de verwachte aankomst tijd. En deze keer leek het wel alsof het er was in gegooid, alles lag op en door elkaar.. de kwaliteit vonden wij oke maar we zijn beter gewend. Best zonde, want we waren juist over gestapt naar mr sushi.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Carelse
24 August 2025

Topkwaliteit en service

Diantha ter Horst
23 August 2025

Wij hadden de warme sushi maar die heb ik wel eens warmer gehad dat vond ik enige minpuntje de rest was perfect

Gerhard A.M. Thoben
18 August 2025

Vers goed van smaak, vriendelijke bediening, voor herhaliing vatbaar.

Monique
16 August 2025

Snelle levering! Erg lekker.

Robert
11 August 2025

Matige kwaliteit van het eten en we moesten het zelf halen. De bestelling zou om 19.20u bezorgd en stond om 20.05u nog op de balie. Niemand heeft intussen gebeld om de vertraging te melden en de telefoon werd steeds niet opgenomen. Was wel af en toe in gesprek. Dit was voor mij de laatste keer dat ik iets bestel.

Sanne
5 August 2025

Heel snel en attent. Goede service en kwaliteit!

T.
3 August 2025
Olivier Arnolds
3 August 2025

Heerlijk gegeten! En extra graris california roll met actie was ook fijn.

Danielle
30 Juli 2025

Was heerlijk en op tijd en vriendelijk bezorgd

Chantal van Vorden
30 Juli 2025

Echt de lekkerste en de verste Sushi uit Haarlem en omgeving! Wederom weer exact op tijd met de bezorging. Top!

Mar
26 Juli 2025

Niet vers en geen smaak

Jeroen
24 Juli 2025

Was deze x niet vers! Rijst was klam en leek wel uit de koelkast te komen, grotendeels weg gegooid

Mart
23 Juli 2025

De tonijn was niet vers, deze hebben wij weggegooid omdat er een eigenaardige geur vanaf kwam.

Francis
14 Juli 2025

Het was echt lekker en nog goed warm!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kim
11 Juli 2025

Altijd lekker en vers

Maureen
4 Juli 2025

Beste sushi van Haarlem

Flo Neuteboom
27 Juni 2025

Erg lekker. Keurig bezorgd. Wel eerder dan de gevraagde tijd maar we waren wel al thuis. Enige verbeterpunt: er mag wel meer sojasaus bij geleverd worden. 2 kleine flesjes bij een doos van 38 sushi’s en nog wat losse dingen is echt te weinig.

Lenka Kerstens
13 Juni 2025

Het was zoals altijd heerlijk. En snel bezorgd. Puntje van aandacht: maar 2 flesjes sojasaus voor een sushi bestelling voor 6 personen, 95 euro. Ik hoop dat dit een vergissing was en geen nieuw beleid.

Dan. van Veen
12 Juni 2025

De sushi’ waren weer heerlijk! BOX C en Crisy rolls En dos Maki.đŸ‘đŸŒ zelf opgehaald, want jullie bezorgen helaas niet meer in Spaarndam.

Eric
8 Juni 2025
SB
8 Juni 2025

Heerlijk gegeten, locatie soms niet makkelijk te vinden maar goede, vriendelijke communicatie door bezorger

C vds
23 Mai 2025
Hans Hoevens
19 Mai 2025

Gewoon goed!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

René Kooij-van Bugnum
17 Mai 2025
Petra van Visvliet
15 Mai 2025

Zoals altijd was de sushi weer lekker!...maar we hadden 2 setjes loempia' s die waren gewoon niet te eten, deze kon je helemaal ombuigen

Colette
5 Mai 2025

Heerlijk gegeten en super snel bezorgdđŸ‘đŸ»

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lily321955@gmail.com
28 April 2025

Keurig op tijd geleverd. Wel jammer dat je maar 1X van de wasabi, gember en saus kreeg. In het verleden bij deze bestelling wel 4X. Toch weer heerlijk gegeten. đŸ‘đŸ»

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

James bond
12 April 2025
Saar
2 April 2025

Het was super lekker en nog warm!

Jelle
30 MĂ€rz 2025

De smaak was goed maar er zaten nog meerdere stokjes, ik denk van satéprikkers, in de sushi. Kan best gevaarlijk zijn.

Saskia
27 MĂ€rz 2025

Alles vers, netjes verpakt, goed op tijd

A
26 MĂ€rz 2025
Talitha
25 MĂ€rz 2025

Mooie presentatie. Maar ik zou graag met statiegeldbakken willen werken. Zou het met liefde bewaren en meegeven aan de koerier een volgende keer. Want het was er lekker genoeg voor.

Chris de Wal
14 MĂ€rz 2025

Sushi viel vandaag een beetje tegen, hand rol zalm mager en leek wel gisteren gemaakt

Petra van Visvliet
4 MĂ€rz 2025

normaal gesproken is het eten super! Zijn gek op jullie sushi. maar vandaag viel de sushi vooral uit elkaar,was vervelend bij het eten en voor dat geld echt zonde

Bert
23 Februar 2025

Weer heerlijk gegeten: de tempura ebi roll nog warm en krokant van binnen, de sushi goed op temperatuur (niet te koud) en op tijd klaar. Vast adres voor ons.

Fabi
14 Februar 2025

Snelle bezorging voor een vrijdag avond en mega verse vis! Zeer tevreden

Ilse
12 Februar 2025
G
10 Februar 2025
T.H.van Dam
10 Februar 2025

Was weer heerlijk!

willemijn
9 Februar 2025

snelle levering, heerlijk poke bowl.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jeffrey
9 Februar 2025

Normaal heel erg tevreden, helaas dit keer viel de kwaliteit tegen. De paling in het bijzonder had een een onprettige vissige nasmaak.

Velden
13 Januar 2025

Heerlijk gegeten. Service was ook perfect. Er was wat vergeten bij de bezorging maar na een telefoontje kwamen ze het snel, met nog wat extra’s, weer brengen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
11 Januar 2025
Joy
2 Januar 2025

De sushi zelf was echt heel goed gelukkig. Alleen we hebben een uur moeten wachten op onze bestelling.. het zou er om 19:00 uur zijn en het was er 20:00 uur. Dat was erg jammer. Snap dat het druk kan zijn, maar we hadden al besteld om 17:00 uur. Als je dan weet dat je een bestelling ergens moet leveren om 19:00 uur zal dat wel moeten lukken lijkt mij. We waren namelijk ontevreden met een andere sushi tent en zijn nu op zoek naar een nieuwe, dus hopelijk kunnen jullie ons tegemoed komen hierin? Hoor graag.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Joy, heel vervelend dat jullie zo lang moesten wachten op de bezorging. Onze excuses voor dit ongemak. Bel ons graag nog eventjes, dan bespreken we dit samen en komen we hopelijk tot een passende oplossing!

Ramona
2 Januar 2025

Duurd erg lang, je kon een bezorg tijd kiezen en het kwam een uur en 15 minuten later. Heb 2 uur en een kwartier moeten wachten.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Ramona, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Saskia
1 Januar 2025

Kwam wat later dan afspraak maar was ook echt rotweer, eten was super en vers.

Marieke Bosker
26 Dezember 2024

Heerlijk poke bowl met zalm. Van genoten.

Shana Barkey
24 Dezember 2024

Heerlijk gegeten!! Sushi is altijd top bij jullie!

Romy
20 Dezember 2024

De sushi was heerlijk maar de bezorging liet wel lang op zich wachten. Graag ergens op de site aangeven wat de tijdsduur is van bezorgen voordat men gaat bestellen.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Romy, bedankt voor uw beoordeling. In principe geven we altijd een tijdsindicatie aan bij uw bestelling, maar dit kan soms. afwijken ivm onverwachte drukte of bijvoorbeeld een zieke bezorger. Mocht u een preciezere schatting willen mag u ons altijd even bellen!

TK
19 Dezember 2024

Was weer heerlijk! Lekker vers en de winter special box is zeker een aanrader. Bezorging iets later, maar met deze weersomstandigheden mogen we daar eigenlijk niet om klagen 😉

Regina Vermeeren
10 Dezember 2024

Het was weer heerlijk!

Jose
10 Dezember 2024

Het was weer fantastisch!,

Samuel
7 Dezember 2024

Avocado was niet vers en teveel saus

Antwort von Mr. Sushi

Hi, wat jammer om via deze weg te horen dat u niet helemaal tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Dollie
7 Dezember 2024

Word je na een uur gebeld dat je bestelling nog wel even duurt, omdat het druk is ,wat kan maar als je dan vervolgens ijskoude loempias krijgt denk ik bij mezelf, die had je dus wetende dat t een half uur later komt even vers kunnen bakken en dan afleveren. Zullen de kosten niet zijn he. Ook geen gember erbij gehad. Wel jammer

Antwort von Mr. Sushi

Hi Dollie, excuses voor dit ongemak. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u voor een volgende bestelling.

Kim
7 Dezember 2024

Altijd goeie sushi en smaakvol

katja Dusbaba
6 Dezember 2024

Niet voor herhaling koude loempia zacht door de manier waarop ze ingepakt waren . Wel nieuwe gekregen na een telefoontje maar was het ook niet 2 uur lang gewacht op de bestelling dus sinterklaasavond was niet zoals we het gepland hadden jammer

ineke Kroon
29 November 2024
Saskia
25 November 2024

Lekker snel en vers, precies zoals ik gewend ben

Kim
22 November 2024

Altijd goede kwaliteit en aardig personeel

Eric van stade
22 November 2024

Bezorging duurde meer dan 50 minuten langer dan aangekondigd De sushi’s waren geplet tegen deksel, alle toppings zaten door elkaar

Antwort von Mr. Sushi

Hi Eric, vervelend om te horen dat er een paar dingen niet helemaal in orde waren aan uw bestelling. Aarzel niet om in zo'n geval even naar ons te bellen. Dan kijken we hoe we u passend kunnen compenseren.

Michael
20 November 2024

Sushi was lekker. Het warme eten was koud/ lauw helaas. We hadden edamme bonen erbij. De helft was bruin en oud. Dat kan echt niet... We besteld hier vaak maar de kwaliteit en kunde lijkt eraf te zijn. De bezorging was een half uur sneller dan verwacht, dus dat was wel netjes.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Michael, wat jammer dat een paar gerechten van uw bestelling niet helemaal naar wens waren... Onze excuses voor dit ongemak. Neem bij ontevredenheid altijd graag even telefonisch contact met ons op, zodat we dit verder kunnen bespreken en hopelijk tot een passende oplossing komen.

Demi De ruiter
17 November 2024

Sushi besteld en werd bezorgt zonder soya saus , gebeld naar de zaak , die zijn we vergeten sorry en een fijne avond. Je zou denken dat ze het alsnog komen naleveren maar helaas

Antwort von Mr. Sushi

Hi Demi, onze excuses hiervoor, we hebben dit niet zo bedoeld. In het vervolg zullen we dit ongemak voorkomen.

Cha
16 November 2024

De sushi was niet vers en koud. De sushi met fried ebi hoort op z’n minst lauw te zijn wanneer deze vers is bereid. Bezorger kwam 20 minuten later dan de afgesproken bezorgtijd. Al met al, geen geslaagde sushi.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, wat jammer dat een paar gerechten van uw bestelling niet helemaal naar wens waren... Onze excuses voor dit ongemak. Neem bij ontevredenheid altijd graag even telefonisch contact met ons op, zodat we dit verder kunnen bespreken en hopelijk tot een passende oplossing komen.

Annie
16 November 2024

Sushi is echt zalig! Bezorging kan wat vriendelijker

Antwort von Mr. Sushi

Hi Annie, vervelend dat u de bezorger als onvriendelijk ervaren heeft. Dit is absoluut niet onze bedoeling geweest. We horen dan ook graag van u waar dit gevoel door kwam, zodat we hierop kunnen letten.

Renate
6 November 2024

Heerlijke verse sushi en lekker op tijd de bezorger

Oraetlabora
5 November 2024

Verrrrukelijk gegeten, het was heerlijk vers. Een echte aanrader! De vlugheid van bezorgen komen ze na. Je hoeft niet langer te wachten. Dank jullie wel !

Carelse
3 November 2024

Fantastisch. Top verjaardag gehad. Heerlijke sushi en Pokebowls

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tatiana
2 November 2024
A.n.
30 Oktober 2024

We kregen onze bestelling een uur later dan gezegd. De bijgerechten waren koud en in de makibox zat geen tonijn.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, wat vervelend dat meerdere dingen niet goed gegaan zijn met uw bestelling... Bel ons gerust even als er iets niet klopt of naar wens is, dan lossen we dit graag met u op.

Pedro
14 Oktober 2024

Crispy box was echt verrassend lekker. Ga ik zeker nog een keer bestellen.

Chris de Wal
11 Oktober 2024

Helaas weer 30 minuten later bezorgd en ze worden steeds kleiner en duurder.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Chris, wat jammer dat u niet tevreden was over uw bestelling. Neem graag even direct contact met ons op, zodat we dit kunnen bespreken en kijken of er een oplossing mogelijk is.

Cindy
6 Oktober 2024
Tae Kyung Bouman
22 September 2024

Sushi rijst was een beetje te klef
 Bezorging ruim een half uur te laat.

Duncan
18 September 2024

Zag er goed verzorgd uit en het smaakte ook nog goed.

Jose
7 September 2024

Geweldig! met zorg bereid

Michiel de Bruin
2 September 2024

1 uur moeten wachten op de bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ilse
28 August 2024
Bianca Groen
27 August 2024

het smaakte heerlijk, lekker vers. De bezorging was prima op tijd

John
24 August 2024

30 minuten te laat bezorgd en niet compleet. Nabezorgen duurde ook nog eens 30 minuten

Jasper Fieten
24 August 2024

Bestel vaker bij Mr Sushi! Ontving een mailtje om 07:40 dat de bestelling onderweg was (met de fiets nog geen 5 min fietsen). Om 08:05 dacht ik even bij de deur te gaan staan om te kijken of de bezorger er al aankwam. Op dat moment zie ik aan het einde van de straat een bezorger (jongen met donkere/getinte huidskleur en fel rode schoenen) aankomen. Vervolgens gaat deze bezorger uitgebreid staan bellen. Contact opgenomen met Mr Sushi en ja bezorger was onderweg. Ondanks ik aangaf dat hij gewoon aan het einde van de straat stond te bellen deden ze er niks mee. Om 08:15 opnieuw gebeld met Mr Sushi want de bezorger stond nog steeds te bellen, weer werd er gezegd niks te kunnen doen. Bezorger loopt vervolgens in slakken tempo om 08:20 de verkeerde straat in. Komt uiteindelijk terug bij mijn straat en kan alsnog het adres niet vinden. Vervolgens geroepen dat hij hier moest zijn. Bleef gewoon nog steeds bellen terwijl hij mij het eten gaf, geen sorry niks. Het ondertussen is het 08:30 (50 min

Wester
21 August 2024

The order was ready 15 min earlier than expected. It was really delicious. The free roll deal made it extra perfect. We got the crunchy box and it was enough for 3 people.

Kim
20 August 2024

Altijd lekker

Marij
19 August 2024

De sushi was erg lekker, zorgvuldig bereid en verpakt, en warm toen we het afhaalden. Absoluut aanrader en we komen dan ook zeker terug. Ook vriendelijke bediening!

c.
17 August 2024

Heerlijke rijst en super op tijd👍

Valentina
13 August 2024

❀ always tasty and fresh

TK
13 August 2024

Net iets voor de aangegeven levertijd geleverd, het was heerlijk! Mini loempia’s blijft (begrijpelijk) een lastig item om zowel warm en krokant te kunnen bezorgen. Wederom voor herhaling vatbaar.

Marleen Van Der Berg
5 August 2024

We hebben wel veel geduld moeten hebben voordat we onze bestelling kregen (ruim 5 kwartier), en toen was het ene warme gerecht dat erbij zat gewoon koud. Dat was jammer, verder was het erg lekker allemaal

Antwort von Mr. Sushi

Hi Marleen, vervelend dat een gerecht niet warm aan is gekomen. U mag altijd even bellen bij ontevredenheid over uw bestelling, zodat we dit met u kunnen oplossen.

Y
29 Juli 2024

De lekkerste sushi! Kreeg alleen een zalm roll terwijl ik een krab rol had besteld

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Wat vervelend om te horen dat u de verkeerde roll ontvangen heeft, onze excuses voor het ongemak. Laat ons dit de volgende keer gelijk even telefonisch weten, dan lossen we het direct met u op.

Kim
27 Juli 2024

Altijd goede smaak

Marieke
26 Juli 2024

Sinds kort bestellen wij bij mr Sushi. Het was weer erg lekker, vooral mijn vegetarische bowl! Bezorging door Jasi ook weer super vriendelijk en snel.

Adrie
24 Juli 2024
Hanneke Grimmon
21 Juli 2024

Zeer smaakvol, alleen de gefrituurde loempia’s waren lauw. Dat vond ik jammer.

.
19 Juli 2024

De beste sushi, heerlijk vers!!

-
18 Juli 2024

Goed op tijd bezorg en prima lekker. Beetje te veel saus waardoor dat het enige is dat je proeft. Verder prima.

Kim
16 Juli 2024
Bernadien
15 Juli 2024
Niels
13 Juli 2024

Eindelijk is de Crispy Salmon Roll weer zoals ie was! Crispy; krokant dus :)