Beoordelingen van Mr. Sushi Haarlem

Recente recensies

4.0
Tony van Rooijen
gisteren

Uur te laat

Willrmijn
gisteren

We hebben veel te lang op de sushi moeten wachten. Om 18 u besteld en mail ontvangen dat rond 18.50 u bezorgd zou worden. Na twee telefoontjes om 19.20 u en 20.00 u kwam het eten om 20.20 u.

Annelinde
gisteren

De soft roll box zag er niet meer uit. Alsof hij op z’n kop in de bezorgbox had gelegen. Het was verder wel lekker, maar alle ingrediënten waren door elkaar gehusseld en we hadden geen idee welke rol we überhaupt aan het eten waren.

Martijn
gisteren

1,5 uur te laat geleverd, erg jammer. Een belletje of sms’je is zo gedaan.

Anoniem
gisteren

'S middags eten besteld met bezorgtijd 7 uur, half 8 pas bezorgd en er ontbrak wat aan de bestelling. Ik belde en de roll zou nabezorgd worden, dit gebeurde helaas niet. Het eten was lekker maar de service helaas niet.

Sanka
22 november 2021

Snel , op tijd en goede kwaliteit

Joy
22 november 2021
Feico
21 november 2021

Bezorging eindelijk een keer op tijd. Kwaliteit holt achteruit. Crispy sushi’s veel te lang in de frituur en doordrenkt met soja saus zodat alle varianten hetzelfde smaken. Zelfde met de uramaki’s: waterig en geen smaak. Jammer

Alex
20 november 2021
N
20 november 2021

Vriendelijke bezorger Lekker eten Super mooi in de schaal Onwijs genoteb

Zon
19 november 2021

Ongeïnteresseerde bezorger.

Marco
8 november 2021

De sashimi was prima de special rollen waren afgekoeld doordat de levering zo lang duurde. Ik kreeg een status update dat de bezorger onderweg was, maar dan duurde het nog zo'n 40min voordat het arriveerde (normaal binnen 10min). Er zat ook meer saus aan het deksel van het bakje dan op de rollen zelf.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Susan
7 november 2021

Super lekkere sushi, bezorging ver binnen de aangegeven tijd. Aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerben
4 november 2021
Joska
31 oktober 2021

Wederom super lekkere SUSHI 🍱 vooral de Crunchy Box, sashimi smolt weg. ( Wel zelf opgehaald, want bezorgtijden lopen flink uit)

MLD
30 oktober 2021

Het was weer heel lekker.

Martijn
29 oktober 2021

Eten is lekker maar nadat ik na ruim een uur had gewacht toch maar gebeld en ondanks dat ze me vertelden dat eten klaar stond duurde het nog ruim een half uur. Meer dan anderhalf uur moeten wachten op mijn bestelling is iets te veel van het goede.

Farah
29 oktober 2021

Altijd lekker vers en de bestelling mooi op tijd. Hier een tevreden vaste klant!

L
29 oktober 2021

Altijd heerlijke sushi en de bezorging is perfect op tijd

Hogervorst
25 oktober 2021

Altijd alles toppie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anna
24 oktober 2021

We hebben 2,5 uur op de sushi moeten wachten. Helaas werden we niet op de hoogte gehouden dat het erg druk was en dat het langer zou duren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Heerke
23 oktober 2021
Marco
23 oktober 2021

Weer lekkere specials, wel was het wat verschoven in de bakjes. Ook 2 volle bakjes soja, complimenten daarvoor. Zat ruim 2 uur tussen moment van bestellen en afleveren, dat duurde te lang.

Melina van ‘t Hof
22 oktober 2021

Ruim 2 uur op mijn bestelling moeten wachten en daardoor een afspraak moeten missen, 2 maal gebeld en werd mij gezegd dat het over 20 minuten klaar was. 40 minuten later nog niks ontvangen. Aan de telefoon ook klantonvriendelijkheid, erg jammer vooral voor dat bedrag!

M.
21 oktober 2021
Iris
18 oktober 2021
Misthy
17 oktober 2021

Het was echt heel lekker. En vergeleken met andere sushi zaken keijg je hiwr echt waard voor je geld en zo duur nog niet eens

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pien
17 oktober 2021

Misschien iets meer soyasaus, maar de sushi was weer heerlijk

Meta
16 oktober 2021

Top wederom

Jos Hessels
15 oktober 2021

Ik had extra bakje sojasaus gevraagd en betaald, niet gekregen?

Reactie van Mr. Sushi

Beste Jos, wat vervelend dat uw bestelling niet compleet was. Onze excuses hiervoor. Zou u een mailtje kunnen sturen naar info@mrsushi.nl met uw klacht? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Mr. Sushi hoofdkantoor

Marco
12 oktober 2021

Weer heerlijke specials en sashimi.

F
9 oktober 2021

Het was heerlijk! Ik vond het jammer dat de bezorger de opmerking ‘graag kloppen op het raam’ niet gelezen had want er toch aangebeld. Keurig op tijd, dat wel! Met slapende kinderen is dat net jammer! Verder top!

Maytham Abd
9 oktober 2021
P
8 oktober 2021
Amal
7 oktober 2021

Altijd de beste kwaliteit sushi, heerlijk!

Milou
6 oktober 2021

Besteld om 12:30 voor 17:00 bestelling veelte laat pas om 17:45 ontvangen. Verder is er niks laten weten over vertraging. Om 17:10 gebeld en er werd zomaar opgehangen. Voorde rest lekker eten, maar dit vond ik wel slecht.

Barbara Muller
4 oktober 2021

We hebben vrij lang moeten wachten; rond 18:00 besteld en tegen 20:00 bezorging.

Barbara
3 oktober 2021

Meer dan 1,5 uur moeten wachten op bestelling zonder aan te geven dat het zo lang duurt vind ik geen goede service. Next time; let us know.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marco
2 oktober 2021

Weer heerlijke special rolls en sashimi. Jammer dat de prijzen weer zijn verhoogd, dat zet mij aan het denken om op zoek te gaan naar alternativen. Aktie met gratis extra rol is beperkt tot een keuze uit 4, dat is jammer. En de gekozen veggie roll viel niet in de smaak. Bezorging duurde vrij lang. Uur van te voren besteld maar bezorging pas ruim 1,5 uur later.

Jacky
2 oktober 2021

De gerechten waren nog goed warm bij bezorging en netjes verzorgd. Wel erg veel verpakkingsmateriaal gebruikt.

DS
1 oktober 2021

We lazen dat bezorging minimaal 2 uur zou duren, uiteindelijk was het maar 75 minuten, ver boven verwachting! De sushies waren lekker, alleen de Edamame waren lichtelijk over datum.

Meta
1 oktober 2021

Sushi voor 6 personen...was overheerlijk, warm, super vers en echt goed!! Bezorging was ff vertraagd maar mocht de pret niet drukken

Stephan Beelen
30 september 2021

Ja was heerlijk en super snel bezorgt..

Helen
27 september 2021

Helaas deze keer geen goeie beoordeling Mr. Sushi. Na een uur gebeld met de vraag waar de bestelling bleef kreeg ik een zeer onbeleefde medewerker aan de telefoon. Na 1,5 ontvingen wij onze lauwe, door elkaar gestuiterde pokebowls. Ik twijfel zeer of ik vaker bij Mr. Sushi ga bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Helen, wat vervelend dat u niet tevreden was met de bestelling. Zou u kunnen mailen naar info@mrsushi.nl met uw klacht en het filiaal waar u heeft besteld? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Mr. Sushi hoofdkantoor

Rosa Hoekstra
26 september 2021

Wij hebben 2 uur moeten wachten op het eten, zonder bericht vanuit mr sushi. We hebben zelf contact opgenomen en kregen zeer ongeïnteresseerde medewerkers aan de telefoon die geen indicatie konden/wilde geven. Erg jammer want eerder hebben we niet zo’n ervaring gehad en bestelde regelmatig. Ik hoor graag van jullie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Rosa, wat vervelend dat u niet tevreden was met de bestelling. Zou u kunnen mailen naar info@mrsushi.nl met uw klacht en het filiaal waar u heeft besteld? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Mr. Sushi hoofdkantoor

Anne
26 september 2021

We hebben 2,5 uur moeten wachten op onze sushi. Wanneer wij belden, werd steeds gezegd dat het er bijna aankwam. Als we dit hadden geweten dan hadden we niet besteld. Erg teleurstellend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Anne, wat vervelend dat u niet tevreden was met de bestelling. Zou u kunnen mailen naar info@mrsushi.nl met uw klacht en het filiaal waar u heeft besteld? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Mr. Sushi hoofdkantoor

Aniek
26 september 2021

2 uur moeten wachten op m'n bestelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Aniek, wat vervelend dat u niet tevreden was met de bestelling. Zou u kunnen mailen naar info@mrsushi.nl met uw klacht en het filiaal waar u heeft besteld? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Mr. Sushi hoofdkantoor

Yvonne
26 september 2021

Super fijn om een tijd te kiezen en zelf op te halen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marcel
26 september 2021

Duurde erg lang voordat de bestelling kwam. Helaas. Kwaliteit en hoeveelheid TOP, dus de moeite waard om extra te wachten.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Marcel, wat vervelend dat u niet tevreden was met de bestelling. Zou u kunnen mailen naar info@mrsushi.nl met uw klacht en het filiaal waar u heeft besteld? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Mr. Sushi hoofdkantoor

Mo
25 september 2021

Slechte service, had op tijd besteld. Na half uur nog niets, zou eraan komen. Half uur later weer gebeld, hadden ze de bestelling nog niet eens gemaakt. Toen laten annuleren…

Reactie van Mr. Sushi

Beste Mo, wat vervelend dat u niet tevreden was met de bestelling. Zou u kunnen mailen naar info@mrsushi.nl met uw klacht en het filiaal waar u heeft besteld? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Mr. Sushi hoofdkantoor

Joyce
25 september 2021

Eten was weer heerlijk Afhalen was wel ruim 25 minuten later dan gevraagd. Volgende keer weer met bezorging, dat is altijd vlot :)

J. van der Ouderaa
24 september 2021

Bezorging was ruim 2,5u te laat, zonder excuses of compensatie

Reactie van Mr. Sushi

Beste meneer/mevrouw, wat vervelend dat u niet tevreden was met de bestelling. Zou u kunnen mailen naar info@mrsushi.nl met uw klacht en het filiaal waar u heeft besteld? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Mr. Sushi hoofdkantoor

Marieke
20 september 2021

Heerlijk eten Komen perfect op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reza
20 september 2021

Sushi was te droog en het smaakte niet heel vers. Het duurde vrij lang om mijn bestelling bezorgd te krijgen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E.
18 september 2021

Kwaliteit van de sushi is normaal gesproken erg goed. Nu 2 uur gewacht tot mijn bestelling er was (waarvan ruim 30 minuten op de bezorger terwijl het 10 minuten rijden is). Zakje was nat en aan de onderkant kapot gescheurd toen het arriveerde (dit is al de tweede keer dat dat gebeurt) en de avocado was inmiddels bruin geworden. Erg teleurstellend want ik bestelde altijd graag bij u omdat de sushi kwalitatief altijd goed was en ik nooit lang hoefde te wachten. 2 uur wachten en voor de 2e keer een zakje dat eruit ziet alsof het van de fiets is gevallen. Vriendelijke medewerker aan de telefoon.

Marco
18 september 2021

Weer lekkere special rolls en sashimi. Prima snackbox. Ze waren dit keer 1 rol vergeten mee te sturen maar na een belletje werd het snel nageleverd. Top!

Gerardine Cohnen
13 september 2021

Wij hebben om 20.30 sushi besteld en om 22.30 werd het geleverd. Er viel niet te bellen met Mr sushi omdat de beste man geen nederlands sprak. Toen uiteindelijk het eten was gearriveerd, hadden we logischerwijs geen eetlust meer en hadden we de crispy box maar proefde alles hetzelfde.

Am
11 september 2021

Voortreffelijke heerlijke sushi, perfecte bezorging

Frits
10 september 2021

S ochtends om 8.30 al besteld. Bezorgtijd 18.15. Werd 30 minuten te laat bezorgd. Heel jammer. Vreemd dat op basis van postcode niet de dichtstbijzijnde vestiging wordt geselecteerd. Nu bezorgde de vestiging op 25 min afstand. Terwijl op 5 min afstand een vestiging zit.

Rutte
5 september 2021

Perfect geen commentaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marco
4 september 2021

Was weer heerlijk. Lekkere specials en sashimi. Bezorging mooi op tijd.

MLD
31 augustus 2021

Het was weer heel lekker, we blijven terug komen.

Lenka
29 augustus 2021

Heerlijk! Besteld en zelf afgehaald.

Léon
28 augustus 2021

Lekkere sushi en precies op aangegeven tijd geleverd

Uwe
27 augustus 2021
Melanie van Zandvoort
24 augustus 2021
Anoniem
21 augustus 2021
F.
20 augustus 2021

Bezorger kwam pas aankakken (ja echt aankakken, heb zelden iemand slomers gezien dan deze persoon) na bestelling dik een uur eerder. Heb nog moeten bellen of de bestelling wel doorgekomen was maar deze was ook de deur nog niet uit. Ik denk niet dat ik hier vaker ga bestellen.

Den Hoedt
20 augustus 2021

Het was gewoon niet lekker, aan de rijst zat een vreemd smaakje. En ook de sojasaus was vies, zat ook niet in een portie verpakking die je normaal krijgt, maar een los bakje. Het gebeurd eigenlijk nooit maar we hebben de helft weggegooid omdat het gewoon echt niet lekker was. En we hebben al bij veel verschillende zaken in het verleden besteld, dus het is niet dat we het nog nooit hebben gegeten. Dus sorry, helaas een slechte beoordeling.

Julia
20 augustus 2021

Erg lekker!

Eten was slecht! En ze waren wat vergeten. Ik zal hier niet snel meer bestellen.
20 augustus 2021
Post
18 augustus 2021

Altijd heerlijk! Maar ook iedere keer weer teleurgesteld dat het bezorgen zo afschuwelijk lang duurt. Dat is de reden dat wij niet vaak bestellen. En de keren dat je besteld hoop je dat het deze keer beter wordt…..maar helaas.

Chris
15 augustus 2021

Weer maar 1 bakje sojasaus

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Janneke
14 augustus 2021

Lekkere sushi maar stukjes mogen voor mij iets kleiner. Zijn wel grote happen. Prijs/kwaliteit prima!

Jw
13 augustus 2021

Prima sushi! Was wel zwaar op de maag. De rijst was te flauw en zwaar.

Mandy
10 augustus 2021

Lekkere sushi en snel geleverd.

Shaun
10 augustus 2021
Sandra
9 augustus 2021

Héérlijk!

Sandra
8 augustus 2021

Wellicht handig om per doosje aan te geven wat voor sushi het is. Was lastig te zien. Best een uitzoekerij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aniek
7 augustus 2021
Eva
6 augustus 2021

Super vers & snel bezorgd!

Carin
5 augustus 2021

Echt hele lekkere en verse sushi! Wij hadden box X met heerlijke extra zalm rol en boontjes. Aanrader!! Snelle bezorging, de sushi was nog warm. Leuke boxen. Ik had moeite met kiezen tussen alle lekkere boxen.

Mira
5 augustus 2021

1uur en 45 min gewacht op de bestelling. Na iets korter dan een uur gebeld. Het was bijna onderweg. Na 1,5 uur weer gebeld. Het ging nu pas de deur uit. Eindelijk na 1 uur 45 min werd het gebracht. Aan de deur geen excuses van de bezorger en zelfs geen soja saus meegeleverd zoals altijd. Slechte service zonder enige klantvriendelijkheid

Erik
5 augustus 2021

Goed!

GJ
5 augustus 2021

Is nu meerdere keren gebeurd dat we enorm lang op de bestelling moeten wachten (dit keer bijna 2 uur terwijl de indicatie minder dan een uur was).

Jeffrey
4 augustus 2021

Heerlijk gegeten en goede service

Shaun
3 augustus 2021
F. & J.
1 augustus 2021

We hadden om 17:15 uur besteld voor bezorgen 18:15 uur. Om 19:15 uur werd de bestelling bezorgd zonder reden van vertraging, verontschuldigingen of compensatie. In de bestelling zat o.a. een poke bowl kip en ebi tempura rolls, deze waren ondertussen volledig afgekoeld. In het weekend is er naar ons idee tekort personeel om de kwaliteit en snelheid te garanderen die je verwacht voor deze prijs. Het vervelende is dat dit al de tweede keer achter elkaar is voor ons. Daarom raden het aan om in het weekend minimaal 2,5 uur van tevoren te bestellen, tenzij je geen probleem hebt met een uur vertraging en van koud eten houdt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Knight
1 augustus 2021

2,5 uur moeten wachten voor je maaltijd vind ik niet acceptabel! Snap dat zondag de drukste dag is maar zorg dan dat je meer personeel hebt! Was onze eerste keer bestellen maar gelijk ons laatste! Jammer want het smakt wel ok!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Agnes
31 juli 2021

Top !

clarita
31 juli 2021

Smakeloos helaas en niet vers

Lotte
26 juli 2021

Mega lekkere en verse sushi!!!

Wouter
25 juli 2021

Prima sushi maar het bezorgen liet meer dan twee uur op zich wachten. Een korte maar vriendelijke opmerking hierover aan de bezorger kwam niet aan of vond hij onbelangrijk. Beetje jammer..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H. Bakker
25 juli 2021

Keurig op tijd bezorgd, heerlijke sushi. We hebben genoten.

Aniek
22 juli 2021
Iliass Iliass
18 juli 2021

Super, aangevraagd warm te ontvangen en dat was het geval! Heerlijk genoten 👌🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lili
11 juli 2021

LEKKERSTE SUSHI OOIT

SVB
10 juli 2021

Ruim 1,5u moeten wachten voordat bestelling bezorgd werd. Nooit eerder zo lang moeten wachten op een bestelling zonder enige melding dat het lang zou duren. Geen extra ontvangen voor het lange wachten. Eten was wel lekker

Guido
9 juli 2021

Kwaliteit is prima zoals altijd, maar bezorging liet dit keer wel erg te wensen over. Ruim 2 uur gewacht.

M. De Weerd
9 juli 2021
MLD
9 juli 2021

Het was weer erg lekker!!!

Marthe
8 juli 2021

Lekkere sushi, bezorgen duurde iets lang. Maar verder top!

Chris
6 juli 2021

Sushi is lekker, alleen af en toe later geleverd dan aangegeven. Wat vooral erg jammer is dat je alleen voor de niet lekkere sushi spaart. Ook al bestel je altijd de luxe sushi!. We hebben nu al 3 spaarcodes niet kunnen benutten. Ook jammer dat je alleen 8 stuks kunt bestellen ipv 4, dan kun je meer verschillende smaken proeven

JL
5 juli 2021
Sonia
2 juli 2021

Speedy service, great food at a good price!

Sen
2 juli 2021

Voor ons de beste.

Roos
2 juli 2021
Chantal
28 juni 2021

Super snelle bezorging en lekkere sushi. Had gevraagd of ze de tuna wilde vervangen voor de spicy tuna en dat is goed doorgekomen. Vriendelijke service, zeker vaker bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Agnes
28 juni 2021

Top kwaliteit en snelle delivery

Kiki
26 juni 2021

Heerlijke sushi wederom

charlotte
26 juni 2021

Heerlijke sushi, goede rijst en lekkere vis. Super snel bezorgd!

Dollie
25 juni 2021

Top👌🏻

mariska
24 juni 2021

😋

Odette Oostwouder
22 juni 2021
Jaron
21 juni 2021

Heerlijke sushi en ook nog eens met snelle en vriendelijke bezorging. De verschillende soorten sushi waren ieder smaakvol en gevarieerd zonder dat de smaken te ver uit elkaar lagen om samen te kunnen eten. Ook met voldoende sojasaus en wasabi erbij. Dit was mijn eerste bestelling, maar er gaan er zeker nog meer volgen! Zeer tevreden!

Jacky
21 juni 2021

was erg lekker en supersnel bezorgd, en dat op een zondagavond!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Looman
20 juni 2021

Snel en heel smakelijk.

Reda
19 juni 2021

Prima kwaliteit zoals wij van jullie gewend zijn! Keep it up!

Mascha
15 juni 2021

Het was heerlijk! Wel meer dan een uur op mijn bestelling gewacht maar het was het waard.

Albert
15 juni 2021

Weer netjes op tijd en heerlijk gegeten …….. tnx

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ba
12 juni 2021

Was weer prima, en snel bezorgd ondanks spits-tijdstip!

Meta
11 juni 2021

Erg lekker, vers!

Sen
8 juni 2021

Gewoon de beste

Heerke
7 juni 2021
Mary
5 juni 2021

Heerlijke verse sushi

Sophia
4 juni 2021

Goede kwaliteit sushi, netjes bezorgd vriendelijke bezorger en precies op tijd.

Sylvia Michaelis
29 mei 2021

Ik heb gisteravond voedselinfectie opgelopen van de sushi en ben er doodziek van geweest. Nog steeds gevloerd.

Carmen
24 mei 2021

Aantal keren besteld en de sushi is echt top! Kleine aandachtspunten :Wat ik wel jammer vind is dat als je een tijd aangeeft dat je het komt ophalen dat het noot klaar staat. Soms wel 15/20 minuten wachten. We staat ook op de website afhalen mogelijk vanaf 16:00 en als je besteld dan geeft het systeem altijd 16:20 aan. Voor de rest is het super lekker en vers. We bestellen zeker weer

Christiaan
22 mei 2021

Eten was lekker en snel thuis

Mary
15 mei 2021

Heerlijke verse sushi

Tamara
12 mei 2021

Het was weer super!! Zoals altijd

Madeleine
10 mei 2021

Normaal super tevreden! Zaterdag een gratis sushi box c besteld. Jammer genoeg vonden wij het dit keer wat tegen vallen. Het was duidelijk in de voorbereiding al gemaakt. ZONDE! Het was echt niet vers dit keer. Daarnaast zat er erg weinig zalm in de zalmrol. Maar de tonijn rol zat weer meer dan genoeg. Ik bestel normaal altijd een zalm box van 34 euro. En ben altijd meer dan tevreden. Alles is dan super vers!

Ria
10 mei 2021

Alles vers Prima service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjo
10 mei 2021

Bestelling bijna een uur te laat en telefonisch onbereikbaar. Had al geen honger meer dat het kwam. Slechte ervaring.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dollie
9 mei 2021
Roberta
9 mei 2021

Never received my order. Worse service. Waiting for having my money back.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Spaansen
9 mei 2021

Niet geleverd op afgesproken tijdstip. 45 min later pas ontvangen en wel een mail Krijgen dat het onderweg was. Vind dat geen service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjoleine
9 mei 2021

Heerlijke sushi, vriendelijke service en zeer snelle bezorging.

Marco
8 mei 2021

Weer zeer lekkere specials. Blij dat het weer op niveau is.

Laura
8 mei 2021
Ria
3 mei 2021

Heerlijk vers gemaakt

Wanda
3 mei 2021

Alltijd lekker :-)

Mathilde
3 mei 2021

Erg lekkere sushi gegeten! Ook de dimsum was een aanrader. Perfect op het juiste tijdstip geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carmen Menes
2 mei 2021

De sushi is heerlijk! Lekker vers en betaalbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ni hou
1 mei 2021

Geweldige sushi en sashimi als altijd!

Anoniem
1 mei 2021

De bezorging was precies op de aangegeven tijd! De sushi was iets minder, doordat mijn koude en warme sushi samen in 1 bakje is gegaan werd mijn koude sushi ook warn hierdoor kreeg de zalm een hele aparte en niet lekkere smaak. Alle sushi's die koud horen te zijn waren warm... helaas.

M Debois
28 april 2021

Voorheen was het onze voorkeur sushi plaats. Echter de laatste 2 keren vonden we de kwaliteit zakken en lezen jullie de opmerkingen helemaal niet meer. Om concreet te zijn, we vragen altijd om geen mayonaise te gebruiken gezien allergie problemen, de 2 laatste keren is dat helemaal niet gerespecteerd! Spijtig

JL
27 april 2021

Het eten was lekker, maar moest er bijna 1,5 uur op wachten op een maandag avond.. Het restaurant is op nog geen 5 min afstand van mijn huis.

Tegenvaller
27 april 2021

Om 10 voor 6 bezorgd, om half 8 nog niet bezorgd, Maar even gebeld, ze waren het bonnetje kwijtgeraakt, zouden meteen aan de slag gaan. Gelukkig na een kwartier alsnog bezorgd. Aangezien dit nu de tweede maal te laat was, gaan we de volgende keer ergens anders heen. Kwaliteit van de sushi i(family box) was matig te dikke klonten rijst alles smaakt hetzelfde. De poke bowl veggie was ook zeer matig, zat geen Japanse mayonaise in, weinig smaak, geen 12 euro waard.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joppe
27 april 2021

Duurde heel lang 80 min tonijn was helemaal uitgedroogd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ria
27 april 2021

Top eten 👍👍👍

Anoniem
26 april 2021

Kwaliteit is altijd goed!

Amal
22 april 2021

De beste sushi in Haarlem, keer op keer tevreden!

Jaouad
20 april 2021

Shushi matig gerold smaak goed

Oostwouder
19 april 2021
Abby
19 april 2021
Hafid
19 april 2021

Online bestellen werkt goed snel bezorgd

Claudia
19 april 2021

En weer optijd bezorgd en heerlijk zitten smullen

Anoniem
18 april 2021

Wij hebben op een zaterdag afgehaald en het was op tijd klaar. Sushi was goed van smaak en voor een zeer goede prijs. Wij halen nog een keer af :)

M. M
17 april 2021

Altijd dik tevreden! Lekkerste sushi van Haarlem.

Sherrie
17 april 2021

Altijd ontzettend blij met onze bestelling, de beste kwaliteit sushi die we ooit hebben besteld! Heel snel en ontzettend lekker. 10/10!

Martin
17 april 2021

Sushi was heerlijk, ophaaltijd duurde 25 min langer... wat betekent 25 min wachten in hun winkel.

Esther
16 april 2021

Ik bestel vaak hier,vandaag geen wasabi of eetstokjes bij de bestelling ,eten was zoals altijd ,meer dan prima

Desire
16 april 2021

Wij bestellen regelmatig hier, normaal de studentenbox maar nu hadden we de crispy box(fried sushi). Grote rollen gefrituurde sushi, je zit er vol van, was lekker maar voor ons niet nog een keer, 4 verschillende soorten(tonijn,zalm,kip en avocado) helaas smaakte alles hetzelfde. Maar soms moet je wat proberen. De rest van de bestelling(maki en sakerol, loempia's) waren heerlijk.

Diana
15 april 2021

Onwijs lekker gegeten.

Dollie
13 april 2021

Perfect

ko
12 april 2021
Vincenzo
12 april 2021

Super

Claudia
12 april 2021

Was wéér HÉÉRLIJK en wat fijn is/was dat de bestelling optijd kwam . Toppie 👍👌

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carmen Menes
11 april 2021

Sushi was echt top en we gaan zeker nog eens bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Albert
11 april 2021

Was weer heerlijk en netjes op afgesproken tijd geleverd .... TOP !!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Duindam
10 april 2021

Heerlijk verse sushi, keurig op tijd bezorgd

Chris
10 april 2021

De luxe sushi is heerlijk, helaas wel erg duur. Jammer dat je na x punten een gratis sushi box C krijgt en dat je niet kunt kiezen welke korting of gratis box je wil. We bestellen altijd de luxe sushi dus zou je ook een gratis luxe sushi willen of x %korting bij een volle spaarkaart

Agnieszka
6 april 2021

Snelle en vriendelijke bezorging. Super verse en lekkere sushi.

Jamil
6 april 2021

Was er heel snel! Aardige bezorger.. Eten was top zeker voor herhaling vatbaar..

virginia
6 april 2021

mmmm heerlijk gegeten tante at ook mee en die vond het ook super lekker...

Tessa
4 april 2021

Goede kwaliteit en netjes op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Melissa
1 april 2021

Sushi was heerlijk! Alleen was de gyoza niet goed verpakt.... ook stond er op de website dat je gratis hotwings kreeg bij de gyoza.... deze helaas niet gezien. (Eerste dag van de actie en smorgens al besteld)

Pepijn
31 maart 2021

Bezorging duurde voor de tweede keer op rij meer dan 2 uur. De eerste paar keren dat ik bij jullie bestelde was het er binnen een kwartier.

Sam
30 maart 2021

Sushi was weer heerlijk!

Bosch
30 maart 2021

Heeeeerlijk en op tijd bezorgd!

Susan
29 maart 2021

Zoals altijd wanneer ik bestel: op tijd bezorgd en ontzettend lekkere, verse sushi.

Madeleine
28 maart 2021

Altijd meer dan tevreden. Beste sushi van haarlem!

Desire
27 maart 2021

Was weer top, deze keer ook mini loempia's erbij besteld, wij bestellen regelmatig bij jullie, alles staat keurig klaar, netjes verpakt, nogmaals zeker een aanrader, Top

AvA
24 maart 2021

Top!

Jan-Willem
22 maart 2021

Erg lekkere sushi, nu een aantal maal besteld, maar telkens van goede kwaliteit. Ik zou Mr. Sushi zeker aanbevelen! Alleen beetje jammer, ik was bij mijn laatste bestelling vergeten om de gratis rol (een actie) bij te voegen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jenny
21 maart 2021

Voor het eerst besteld. Qua smaak erg lekker alleen de grote van de sushi vonden wij niet zo prettig, het was echt een hele hap waardoor je ook snel vol zit. We zullen zeker nog een keer bestellen maar dan veel minder omdat ze zo groot zijn.

Niels
19 maart 2021

Altijd goede sushi! Vriendelijke mensen.

R kemper
19 maart 2021
Dollie
17 maart 2021

Top

M. van Veen
17 maart 2021

Waren weer heerlijke Sushi’s, vooral de Crispy lauw warme roll box echt super lekker!

Isa
17 maart 2021

Hele goede sushi! En bezorging precies optijd. Heel tevreden!:)

Sen
15 maart 2021

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Sushi smaakte zoals altijd weer erg goed.

femke
15 maart 2021

heerlijke sushi gegeten. ook de meedogenloze pubers vonden het heerlijk. en alles stond ook nog een op tijd klaar op de afgesproken ophaaltijd. Vriendelijke mensen waardoor we zeker terugkomen.

Louise de Jong
14 maart 2021

Het kwam 45 minuten telaat dan de tijd dat we het hadden besteld.. wel jammer want t is prima sushi!

Eva
14 maart 2021

Onwijs lekker en vers. Beste sushi in Haarlem.

Casper
14 maart 2021

Heerlijke Sushi, maar weinig waar voor je geld en toch jammer dat je bijna 2,5 uur moet wachten op je bestelling.

Annelot
13 maart 2021

Gereserveerde tijd was 18:30 en kwam pas om 19:00. Hiervoor werd ik wel netjes gebeld als het later kwam maar dit keer niet. Vond een half uur na aangegeven tijd wel lang.

Arnoud Koning
13 maart 2021

De sushi was erg lekker. Maar bijna een uur te laat bezorgd. Tussendoor nog even gebeld waar de bestelling bleef en die zou met 2 min klaar zijn en gelijk bezorg worden. Als je dat niet waar maakt wordt de ergernis alleen maar groter. Te druk is een slecht excuus, dan heb je te veel aangenomen, gelukkig is dit niet ten koste van de kwaliteit. Maar jammer dat het nu proppen was voor de gasten, zodat zij nog voor de avond klok thuis waren.

Thijs
13 maart 2021

Heel traag en slechte kwaliteit

Sushiking
13 maart 2021

Zag er prima verzorgd uit, heerlijk verse sushi

Marjoleine
13 maart 2021

Fantastische service, heerlijke Sushi, vooral de fried Sushi iszalig

Agnes
13 maart 2021

Top! Super sushi, heel erg genoten!

Desire
11 maart 2021

Was weer top, we bestellen altijd te veel, komt wel op hoor. Mooie box/doos waar het in zit, goeie rijst, lekkere vis. Een aanrader.

Bos
10 maart 2021

Heerlijke sushi voor goede prijs, keurig op tijd bezorgd! Echt waar voor je geld

Jeanine
9 maart 2021

Heerlijke verse sushi. De crispy salmon is hemels.

Chris
7 maart 2021

Bezorging voor het eerst op tijd, bestelling slecht, tonijn crispy besteld kip geleverd, 4 bakjes sojasaus besteld omdat we met 4 personen zijn, maar 1 bakje geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sophie Lamp
7 maart 2021

Heel lekker en vers en snel bezorgd top service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marco
7 maart 2021

Weer uitstekende softshells en sashimi als vanouds. Bezorging prima op tijd.

MLD
7 maart 2021

Het was weer erg lekker!

Anja Vlaar-Brouwer
6 maart 2021

Was attent om blikjes drinken erbij te krijgen. Jammer dat ze het verpakte bij het warme eten. Hierdoor was alles een beetje slap geworden

Anita
6 maart 2021

Half 7 bestelt 10 over 6 bezorgd Heerlijk warm shusi perfect En een nieuw soort blikje drinken erbij Super weer

Ivy
6 maart 2021

De sushi is lekker, alleen jammer dat je over je honger heen bent, als je na 2 uur je eten nog niet hebt !!!!!!

Jessica
6 maart 2021

Eten was weer prima alleen wil ik niet langer dan een uur wachten als dat wel zo is heb ik liever dat ze me opbellen en dan kan ik kiezen of ik wil wachten of wat anders ga eten

Joy van willigenburg
5 maart 2021

2 uur lang gewacht op de bezorging. Personeel onbeschoft aan de telefoon en hangen zelfs de telefoon op. Ik bestel hier niet nog een keer.

Desiree
1 maart 2021

Ik had de familybox, mooi verzorgd en heerlijk!

Itzelth
1 maart 2021

Bezorgingstijd duurt het lang . Handig als het wordt bij de besteling vermeld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Militza
27 februari 2021

Was weer héérlijk

Jessica Van Es
27 februari 2021

Gister weer besteld was heerlijk optijd bezorgd echt top tot gauw weer.

Charles
26 februari 2021

Ik moest na dat ik gebeld werd zelf mijn bestelling ophalen aan het einde van de straat omdat de bezorger het adres niet kon vinden.Hij heeft dan wel sorry gezegd.

Natascha
26 februari 2021

Altijd lekkere sushi echt vers

Hanna
25 februari 2021

Eerste keer besteld en direct een goede ervaring! Netjes op tijd en het belangrijkste: vers en lekker! En ik ben een kritische eter.

Rosa
25 februari 2021

Super tevreden zoals altijd, de bestelling was er netjes op de aangegeven tijd. Alles wat warm moest zijn was nog warm en de sushi weer overheerlijk :)

Ks
24 februari 2021
Bosch
24 februari 2021

Heeeerlijk en snel bezorgd

Olivier Arnolds
24 februari 2021

Heerlijke sushi!

Rosalie Kaijser
23 februari 2021

Ik had een bestelling geplaatst bij de vestiging Haarlem. Ik had direct na het bestellen gebeld of de bestelling kon worden gecanceld omdat ik mij had vergist in vestiging ( het moest Hilversum zijn). Degene aan de telefoon zei dat ze de bestelling zou annuleren en mijn geld terug gestort zou krijgen. Nu heb ik nog geen bevestiging gekregen dat ik het geld terug ga krijgen, komt dit nog? Vriendelijke groet, Rosalie Kaijser

Mandy
23 februari 2021

De sushi zat helemaal door elkaar gerammeld in de bakjes en de bakjes waren gaan lekken. Helaas niet de 1e keer dat dit gebeurd is. Tevens was de bezorging een half uur te laat. Iets wat ook helaas elke keer gebeurt. Minstens half uur tot zeker een uur te laat.

Miranda
23 februari 2021

Gisteren via jullie website besteld en laten bezorgen. Was overzichtelijk en duidelijk. We hebben heerlijk van de sushi genoten. Top!

Sandra
21 februari 2021

Heerlijk gegeten snelle bezorging Vriendelijke medewerkers. 👍👍👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jk
21 februari 2021
Caroline
21 februari 2021

Heel lekkere sushi, sashimi super vers. Zaterdagavond om 19.00 uur besteld, 19.30 bezorgd, vind ik rete snel!

Abbas
21 februari 2021

Super snelle levering en waanzinnig lekker! Wij zijn verkocht.

Eveline
21 februari 2021

Altijd lekker die Sushi van Mr Sushi!

Floor B
20 februari 2021

Lekker! Zoals altijd! deze keer, een klein min puntje, sushi viel wat meer uit elkaar. Het leek niet echt goed gerold. Maar de smaak was fantastisch

Jw
20 februari 2021

Lekker, veel variatie, snel geleverd, vriendelijke bezorger. Snap alleen niet waarom de bezorging niet gratis js

Marco
20 februari 2021

Softshell rolls waren weer als vanouds, erg lekker. Sashimi ook heel goed en bezorging prima op tijd.

Kim
20 februari 2021
virginia
19 februari 2021

weer super lekker gegeten

Denise
19 februari 2021

Was weer heerlijk! Fijn dat de snackbox nu ook in een schaal gedaan wordt en niet in een papieren zak.

Maarten Van Oeveren
15 februari 2021

Bestelling duurde veel te lang en werd kreeg geen compensatie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Megan Van Der Klugt
15 februari 2021

Eten was top. Bestelling om 16:30 geplaatst met de gewenste bezorgtijd van 18:15/18:30. Echter ontvingen wij de bestelling pas 1,5 uur later ! Dit was echt niet oké. Tevens konden wij 0 contact krijgen met het filiaal in Haarlem. Dit heeft voor ons ons etentje totaal verpest. We hadden geen eens meer honger en het hele idee van lekker sushi eten was er niet meer. Altijd tevreden maar dit vond ik echt enorm maar dan ook echt enorm slechte service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
15 februari 2021

Het is dat ik minimaal 1 ster moet geven mar eigenlijk zou ik ze helemaal niks willen geven. Gister om 18:00 voor €72 aan sushi besteld. Om 19:30 12x gebeld maar het leek alsof ze in gesprek waren. Volgens mij gewoon de telefoon uitgezet ofzo. Uiteindelijk na ruim 2 uur kregen we ze te pakken. Kreeg een vriendelijke bezorger aan de telefoon die mij vertelde dat de bestelling nog niet gemaakt was. Als snel werd de telefoon uit ze hand getrokken door een gebrekkig Engels sprekende Chinees. In gebrekkig Engels kwam ze ons alles behalve vriendelijk vertellen dat ze het erg druk had ivm pre orders (wat volgens mij niet mijn probleem is...) en dat de bestelling minstens nog eens een uur zou gaan duren.. Kortom zou ik mijn eten dus pas rond 21:00 krijgen. Na veel geduw en getrek, gebrekkig Engels en een hoop geschreeuw op de achtergrond werd de telefoon neergelegd en is Mw de Chinees weggelopen. Na een tijdje kreeg ik de vriendelijke bezorger weer aan de telefoon waarna wij

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robin
15 februari 2021

Bestelling om half 6 geplaatst met als bezorgtijd kwart voor 7. Bestelling is pas om 5 voor 8 bezorgd. We konden tijdens het wachten ook geen contact opnemen met mr. Sushi om te vragen waar zij bleven, omdat zij hun telefoon niet opnamen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tom
15 februari 2021

Eten kwam 3,5 uur na bestellen zonder communicatie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eline
14 februari 2021

Zeer zeer slecht. Na 4 uur nog geen eten. 65 euro betaald, zeer slecht geholpen aan de telefoon met enkel leugens ‘het is onderweg, het is er zo’. Ik ben jarig vandaag, mijn feest is verpest. Super honger. Half 6 besteld en nu om half 10 nog geen eten. Ik voel me bestolen. Graag zie ik een refund tegemoet, ik eis mijn geld terug. Bedankt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Heerke
14 februari 2021

Bestel hier altijd, by far de beste sushi

Julie
14 februari 2021
Desire
14 februari 2021

Was weer heerlijk, de studentenbox en de deluxe box en losse spicy tuna, die is echt pittig.

Dollie
13 februari 2021

Alles perfect, warme en koude sushi apart gehouden, top!

Jk
13 februari 2021

Heeeerlijk!! Het duurde deze keer even voordat het adres gevonden werd, ondanks instructies bij de opmerkingen. Dat was jammer want het warme eten was daardoor koud.

Adriaansz
12 februari 2021

Goede kwaliteit

Mike
11 februari 2021
MLD
9 februari 2021
Tamara Klaase
9 februari 2021
Maarten
9 februari 2021

Voor de zoveelste keer heerlijk gegeten!!

Martens
7 februari 2021

Altijd zeer tevreden over de kwaliteit. We bestellen het liefst hier. De bezorging is vaak wat aan de late kant (15-20 min) maar dat is niet per se storend. Tot deze keer. Ik bestelde om 1630 voor bezorging om 1815. Ik hoorde niets en heb zelf twee keer moeten bellen voor uitleg. Uiteindelijk kregen we de bestelling om 2010 van een bezorger die wel netjes zijn excuses aanbood maar je hoeft niets van een tegemoetkoming of compensatie vanuit het restaurant te verwachten. Ik snap dat het druk kan zijn maar dit is natuurlijk wel belachelijk. Dus zeker even twee keer nadenken over hoeveel tijd en trek je hebt.

Mark
7 februari 2021

Heb een half uur op mijn bestelling zitten wachten. Echt waardeloos. Sushi was echt heerlijk of het kwam omdat is zo’n honger had van het wachten

Ab
6 februari 2021

18:30 afhaal, helaas uur later pas klaar... Wel lekker gegete!

Bosch
6 februari 2021

Beste, om 16:15 heb ik een bestelling geplaatst, zodat om 18:15 mijn bestelling zou worden bezorgd. Om 18:45 heb ik gebeld aangezien ik nog steeds niks bezorgd had gekregen. Tijdens dit gesprek werd mij toegezegd dat de bestelling binnen een half uur zou worden bezorgd. Echter om 19:15 was mij bestelling nog steeds niet binnen. Opnieuw gebeld waar mijn bestelling bleef aangezien we een uur verder waren. Op dat moment werd mij medegedeeld dat de bestelling over een half uur bezorgd zou worden. Dit betekent dat een 1,5 uur later mijn bestelling pas bezorgd zou worden. Dit is natuurlijk absurd, ofwel ronduit belachelijk dat ik om 16:15 een bestelling plaats die naar 1,5 uur tijd na de verwachte bezorgtijd nog steeds niet binnen is.

De nijs
6 februari 2021

Het eten is altijd zeer goed, dit x was het echt uitmuntend ,op tijd klaar en perfect bereid

Rogier Gieske
5 februari 2021

De sushi is als altijd goed. Jammer dat het eten pas om 19:00 aankomt als je om 16:30 besteld om het om 18:00 aan de deur te willen ontvangen. Helaas is dit wel bij mr sushi een contante irritatie factor

Afra
5 februari 2021
Jelke van der Ouderaa
5 februari 2021

Sushi was lekker, maar de bezorging was een uur te laat. Begreep dat het erg druk was, maar we zijn er niet over ingelicht. Telefoon werd ook niet opgenomen. Een compensatie was op zn plaats geweest.

Karin
5 februari 2021

De sushi waren super lekker als altijd maar we moesten er wel 2,5u op wachten. Het zou fijn zijn om een berichtje te krijgen als het wat langer duurt dan normaal

Joska
5 februari 2021

De sushi's waren weer eens overheerlijk & het vreselijk lange wachten op bezorging gelukkig uiteindelijk waard...;-0 Vooral de crunchy's zijn goddelijk!!

V. DIJK
5 februari 2021

Bezorging was een uur te laat.

Claudia
5 februari 2021

De crispy sushi is onwijs lekker , wie ik er attent op maak vind het heerlijk , en ook nog echt warm aangekomen zoals het hoort 👍

Bouchra
5 februari 2021

Super snelle levering en heerlijk verse sushi

Danique
5 februari 2021

Heerlijk en snel bezorgd!!

Job
4 februari 2021

Order kwam 45 min te laat. Toen ik daarvoor belde, kreeg ik een onaardige Engels sprekende mevrouw aan de telefoon die mij niet verder kon helpen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Niels
3 februari 2021

Altijd goede sushi!

Do
2 februari 2021

Zoals altijd: heerlijk!

Anoniem
1 februari 2021

Zoals altijd weer uitstekend! De sushi smaakte erg vers. Mijn persoonlijk favoriete sushi delivery in Haarlem.

Claudia
1 februari 2021

Beatelling was gelukkig optijd ...echt heel fijn!!! Dat is de eerste x na meerdere keren te laat .... Eten was weer HÉÉRLIJK Bedankt !! Groetjes Claudia Nog 1 Tip, bij telefonisch reserveren gaat het geregeld mis omdat er niet goed Nederlands gesproken wordt. Tot de volgende x

Theo1
31 januari 2021

Meerdere keren nu de sushi sensation box besteld. Kwaliteit elke keer super!!!! Ook fijn dat je mail krijgt als bestelling onderweg is. Zeer tevreden en we blijven hier zeker bestellen!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Esther
31 januari 2021

Zoals altijd uitmuntend

SB
31 januari 2021

Heerlijke Sushi! Divers en lekker. Bezorging kan wat beter (kreeg een uur later dan verwacht mijn bestelling) het eten is top!

Desire
31 januari 2021

Op aanraden van een collega een keer bij jullie besteld, en ik kan niets anders zeggen dan SUPER. Wij hadden de studentenbox en nog een kleine box voor 15 euro erbij, hmmm dat was echt teveel, de studentenbox met 2 man is prima. Goeie sushi, vers bereid en de bestelling stond al klaar. TOP, een aanrader dus

Mascha
30 januari 2021

Super lekker! En vers. Ik heb de bestelling opgehaald en het was keurig op tijd. Volgende keer weer!

Sacha
30 januari 2021

Gewoonweg weer heerlijk Sushi gegeten!

Bobbie
30 januari 2021

Hele goede service en heerlijk eten, heel erg tevreden.

nathalie
29 januari 2021

echt heel lekker en kwaliteit/prijs verhouding goed. dank weer!

Kim
29 januari 2021

Helemaal top! Dank je wel

MLD
28 januari 2021

Heel erg lekker. Beste Sushi in Haarlem.

K s
26 januari 2021

De bestelling kwam 70 min later dan afgesproken, dit stond ook nergens aangegeven. Tevens 3 ipv 4 paar stokjes gekregen ( dit hadden we aangegeven ). De kwaliteit van de sushi is beter geweest. Daarnaast ook een stukje zalm met de gehele huid nog erop in de sushi gevonden. Schandalig.

L. Dijkstra
24 januari 2021
Maaike
24 januari 2021

2 uur gewacht op de sushi. De sushi was heerlijk, maar dit duurde echt te lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

ben witteman
24 januari 2021
Dollie
24 januari 2021

Altijd top sushi, alleen jammer dat de koude sushi op de warme sushi geleverd word

Catharina
23 januari 2021

De sushi was niet vers en het duurde 2uur voordat mijn bestelling er was.

Anoniem
23 januari 2021

Ben normaal altijd heel tevreden en de sushi was lekker en de bezorger aardig... maar de bezorging duurde opeens extreem lang?!

Beusenberg
23 januari 2021
sacha evers-polle
23 januari 2021

Heerlijke sushi, super vers, en wat een feest, een free roll, toppers!