Beoordelingen van Mr. Sushi Haarlem
Recente recensies
Demi De ruiter
Sushi besteld en werd bezorgt zonder soya saus , gebeld naar de zaak , die zijn we vergeten sorry en een fijne avond. Je zou denken dat ze het alsnog komen naleveren maar helaas
Cha
De sushi was niet vers en koud. De sushi met fried ebi hoort op z’n minst lauw te zijn wanneer deze vers is bereid. Bezorger kwam 20 minuten later dan de afgesproken bezorgtijd. Al met al, geen geslaagde sushi.
Annie
Sushi is echt zalig! Bezorging kan wat vriendelijker
Renate
Heerlijke verse sushi en lekker op tijd de bezorger
Oraetlabora
Verrrrukelijk gegeten, het was heerlijk vers. Een echte aanrader! De vlugheid van bezorgen komen ze na. Je hoeft niet langer te wachten. Dank jullie wel !
Carelse
Fantastisch. Top verjaardag gehad. Heerlijke sushi en Pokebowls
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Tatiana
A.n.
We kregen onze bestelling een uur later dan gezegd. De bijgerechten waren koud en in de makibox zat geen tonijn.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Pedro
Crispy box was echt verrassend lekker. Ga ik zeker nog een keer bestellen.
Chris de Wal
Helaas weer 30 minuten later bezorgd en ze worden steeds kleiner en duurder.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Chris, wat jammer dat u niet tevreden was over uw bestelling. Neem graag even direct contact met ons op, zodat we dit kunnen bespreken en kijken of er een oplossing mogelijk is.
Cindy
Tae Kyung Bouman
Sushi rijst was een beetje te klef… Bezorging ruim een half uur te laat.
Duncan
Zag er goed verzorgd uit en het smaakte ook nog goed.
Jose
Geweldig! met zorg bereid
Michiel de Bruin
1 uur moeten wachten op de bezorging
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ilse
Bianca Groen
het smaakte heerlijk, lekker vers. De bezorging was prima op tijd
John
30 minuten te laat bezorgd en niet compleet. Nabezorgen duurde ook nog eens 30 minuten
Jasper Fieten
Bestel vaker bij Mr Sushi! Ontving een mailtje om 07:40 dat de bestelling onderweg was (met de fiets nog geen 5 min fietsen). Om 08:05 dacht ik even bij de deur te gaan staan om te kijken of de bezorger er al aankwam. Op dat moment zie ik aan het einde van de straat een bezorger (jongen met donkere/getinte huidskleur en fel rode schoenen) aankomen. Vervolgens gaat deze bezorger uitgebreid staan bellen. Contact opgenomen met Mr Sushi en ja bezorger was onderweg. Ondanks ik aangaf dat hij gewoon aan het einde van de straat stond te bellen deden ze er niks mee. Om 08:15 opnieuw gebeld met Mr Sushi want de bezorger stond nog steeds te bellen, weer werd er gezegd niks te kunnen doen. Bezorger loopt vervolgens in slakken tempo om 08:20 de verkeerde straat in. Komt uiteindelijk terug bij mijn straat en kan alsnog het adres niet vinden. Vervolgens geroepen dat hij hier moest zijn. Bleef gewoon nog steeds bellen terwijl hij mij het eten gaf, geen sorry niks. Het ondertussen is het 08:30 (50 min
Wester
The order was ready 15 min earlier than expected. It was really delicious. The free roll deal made it extra perfect. We got the crunchy box and it was enough for 3 people.
Kim
Altijd lekker
Marij
De sushi was erg lekker, zorgvuldig bereid en verpakt, en warm toen we het afhaalden. Absoluut aanrader en we komen dan ook zeker terug. Ook vriendelijke bediening!
c.
Heerlijke rijst en super op tijd👍
Valentina
❤️ always tasty and fresh
TK
Net iets voor de aangegeven levertijd geleverd, het was heerlijk! Mini loempia’s blijft (begrijpelijk) een lastig item om zowel warm en krokant te kunnen bezorgen. Wederom voor herhaling vatbaar.
Marleen Van Der Berg
We hebben wel veel geduld moeten hebben voordat we onze bestelling kregen (ruim 5 kwartier), en toen was het ene warme gerecht dat erbij zat gewoon koud. Dat was jammer, verder was het erg lekker allemaal
Reactie van Mr. Sushi
Hi Marleen, vervelend dat een gerecht niet warm aan is gekomen. U mag altijd even bellen bij ontevredenheid over uw bestelling, zodat we dit met u kunnen oplossen.
Y
De lekkerste sushi! Kreeg alleen een zalm roll terwijl ik een krab rol had besteld
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Wat vervelend om te horen dat u de verkeerde roll ontvangen heeft, onze excuses voor het ongemak. Laat ons dit de volgende keer gelijk even telefonisch weten, dan lossen we het direct met u op.
Kim
Altijd goede smaak
Marieke
Sinds kort bestellen wij bij mr Sushi. Het was weer erg lekker, vooral mijn vegetarische bowl! Bezorging door Jasi ook weer super vriendelijk en snel.
Adrie
Hanneke Grimmon
Zeer smaakvol, alleen de gefrituurde loempia’s waren lauw. Dat vond ik jammer.
.
De beste sushi, heerlijk vers!!
-
Goed op tijd bezorg en prima lekker. Beetje te veel saus waardoor dat het enige is dat je proeft. Verder prima.
Kim
Bernadien
Niels
Eindelijk is de Crispy Salmon Roll weer zoals ie was! Crispy; krokant dus :)
Mandy Rorije
Alles lag door elkaar. Rijst zonder vis. Alle sausen door elkaar. Verschrikkelijk.
Ingrid
Snelle vriendelijke bezorging, goede kwaliteit en smakelijke sushi en nog een extra rol erbij gekregen!
Betsie neijzing
Keurig op afgesproken tijdstip, heerlijke sushi
ineke Kroon
Bloemendaal
Jaspwr
Goed dat je kan kiezen of je wasabi, stokjes of gember wilt. Jammer dat jullie er niets mee doen. Geen gember, wel stokjes. Moest andersom hè.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Diana
Makkelijke bestelsite, veel keuze voor extra's, snelle bezorging en heerlijke sushi.
Anoniem
Lima
Margot
Precies op tijd en goede verse sushi.
Niels
De crispy Salmon was weer niet lekker. Het was ons lievelingsgerecht, maar vorige niet krokant en nu weer niet lekker. Erg jammer.
Kim
MB
Heerlijke EK box met lekkere afwisselende sushi! Bezorgd op de gewenste tijd. Onze complimenten
Lisa Ruis
Sheila
Zeer slecht! Ruim 2 uur gewacht op ons dure eten, 4 x gebeld en gezegd door een medewerker dat het onderweg was. 4x ons huisnummer doorgegeven om er vervolgens achter te komen dat het om een ander huisnummer ging en onze bestelling niet door was gekomen. Als compensatie? 4 loempia’s en 2 blikjes fris. Ronduit slecht. Fouten kunnen gemaakt worden maar om het dan zo af te handelen.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Sheila, jammer dat u niet tevreden was met de afhandeling van de klacht. U mag dit altijd met ons bespreken zodat we kunnen kijken of we het anders kunnen oplossen.
Annelot
Ze waren helaas bij de bezorging de stokjes, sojasaus, wasabi en chilisaus vergeten. Moesten even 20 minuten wachten, maar toen kregen we wel een heel pakket aan voorraad. Goede service.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Fijn om te horen dat we het goed voor u hebben kunnen oplossen Annelot!
Niels
Normaal is de Crispy Salmon roll verukkelijk en dat is ook altijd de 1e die we bestellen, maar deze keer was hij heel slap en niet krokant en dat is juist het lekkere eraan ("CRISPY")
Reactie van Mr. Sushi
Hi Niels, jammer dat de crispy roll dit keer niet was wat u van ons gewend bent. We zullen er extra op letten!
T.
Saskia Dekker
De bestelling was zeer teleurstellend. Eerdere keren waren we heel tevreden maar deze keer was de sushirijst klef en zuur. We hebben de helft weggegooid omdat de sushi veel te compact was. Smerig.
wunderik
Prima en lekker
Sabine
Heerlijke sushi
Nancy Van den berg
De bezorger kwam precies op de afgesproken tijd met onze pokebowl en deze was heerlijk van smaak en de kip was lkkr knapperig.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Anita
Het leek of de shushi onderste boven had gelegen Bijna half uur te laat en waren net open
Reactie van Mr. Sushi
Hoi Anita, wat jammer om te horen dat er meerdere dingen mis zijn gegaan met uw bestelling. U mag ons hier altijd een mailtje over sturen op info@mrsushi.nl. Onze excuses we zullen hier in het vervolg beter op letten.
Hanneke Grimmon
Ik heb alleen geen antwoord gekregen op mij vraag , U adverteerd met : als je meer dan €25 besteld ,krijg je iets extra. Dat heb ik niet ontvangen.
Kim
Goeie smaak, alles was top
Raadsen
Belachelijke dat we 1,5 uur moesten wachten en ook nog twee keer moesten bellen waar het bleef. Duidelijk niet onder controle
Reactie van Mr. Sushi
Hi, Wat jammer om te horen dat u niet tevreden was over de bestelling. Zou u ons willen mailen op info@mrsushi.nl met uw klacht? Dan hopen wij met een passende oplossing te komen. Team Mr Sushi
Yvonne
Om 17:00 besteld voor 19:30, maar het eten kwam pas om 20:15. Je zou denken als je op tijd besteld, is er genoeg tijd om dit op het gevraagde tijdstip te leveren. Maar helaas.
Reactie van Mr. Sushi
Hallo Yvonne, onze excuses voor de late bezorging. U kunt ons hierover altijd een mailtje sturen op info@mrsushi.nl zodat we met u tot een passende oplossing kunnen komen.
Mascha
Heerlijk gegeten! Bedankt!
Lenka Kerstens
Heerlijk gegeten!
Hanneke Grimmon
Heerlijk eten en supersnel bezorgd
Danny Witteman
Helaas de eerste keer dat ik een hele slechte ervaring had. Bestelling was door elkaar heen gegaan tijdens bezorgen. Daarnaast zal alle sushi onder de mayonaise helaas de helft kunnen weggooien. Jammer hopelijk kunnen jullie het goed maken want was al doorverwezen door het hoofdkantoor.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Danny, heel vervelend dat er zoveel mis ging met uw bestelling. U mag inderdaad altijd even naar ons bellen! We lossen het graag met u op.
Claudia
Erg onhandig om Engels te praten met een bestelling te plaatsen . Verder heerlijk gegeten
Reactie van Mr. Sushi
Hi Claudia, u mag ook altijd online bestellen (ook voor afhaalbestellingen), dan zult u geen last hebben van een taalbarriêre :)
W
Niet slecht jammer genoeg wel een haar in mijn eten
Reactie van Mr. Sushi
Wat vervelend dat dit is gebeurd, dit is ook niet in lijn met ons hygiëneprotocol... Onze oprechte excuses hiervoor. U mag altijd direct telefonisch contact met ons opnemen zodat we dit kunnen oplossen.
Isa
Ik bestel altijd bij jullie en ben normaal altijd tevreden, maar gister de helft van mijn bestelling weg moeten gooien omdat de zalm echt niet goed rook en ook niet best smaakte.. Nogal balen dus..
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Isa, Wat vervelend dat het erop leek dat er iets mis was met de zalm. Neem in dit soort gevallen altijd snel even telefonisch contact met ons op zodat we kunnen kijken of we dit kunnen oplossen.
Psyllos Simos
Kim
Altijd lekkere sushi en flexibele, aardige medewerkers!
Lisa Ruis
Julia
Kwaliteit was goed en verrassend
Lika
Jordy
Goed voer, snelle levering, prima toko!
Sandra
Heerlijke sushi, snelle bezorging!
Bas van Poorten
Heerlijk!
Benhaddi
Sushi was lekker, altijd tevreden!
M.M. Alberda
Keurig meteen een bevestiging van de bestelling via de mail, zodat je weet dat je bestelling is doorgekomen. Zowel deze keer als de vorige keer wordt echter de verwachte levertijd erg ruim aangegeven, 5 kwartier, 3 kwartier, terwijl beide keren de bestelling al na 20 minuten 'onderweg' was. Wat ook keurig met een mailtje werd bevestigd. De levertijd was dus beide keren (gelukkig) veel korter dan aangekondigd. De sushi is heerlijk, hoewel de rauwe tonijn de 2e keer iets minder van smaak was dan de 1e keer. Het is me niet helemaal duidelijk hoe het spaarsysteem werkt, en de gevraagde info bleef uit. Je hoeft geen account aan te maken. Daardoor was het helaas niet mogelijk om de bestelling van de vorige keer gewoon te herhalen, en was het flink zoeken wat ik de vorige keer had besteld. Dat zou wat makkelijker mogen. Voor de rest heel tevreden over de snelheid en zeker de kwaliteit!!
J Haakman
Het was lekker als altijd maar als je een van te voren aangegeven tijd niet kan waar maken moet je deze service niet aanbieden. De sushi was bijna een uur te laat en dat is met kleine kinderen heel erg vervelend!!!
Naomi voshol
Als ik geen ster kon geven zou ik het doen. Ruim 2,5 uur gewacht op koude gyoza en oke sushi. Dit was de 2e keer dat we zo enorm lang moesten wachten, dit was de laatste keer voor ons wat een drama. 7 uur besteld kwarr voor 10 eten. 3 keer gebeld en 3 keer zou het onderweg zijn, ze liegen waar je bijstaat...zin in sushi, niet hier bestellen..
Niels
Er was een roll vergeten, maar ze zeiden dat ik die volgende keer krijg, dus 2x gratis roll.
Stijn Nissink
De bezorging was simpelweg beroerd, 5 keer moeten bellen en 3 uur na bestelling pas mijn eten gekregen. Eten was wel lekker.
Jan-Willem Bult
Goede communicatie. Door de heftige regenstorm kwam de bezorger veel later, maar er werd van tevoren even gebeld. Vriendelijke bezorger. Goede kwaliteit sushi, ruime hoeveelheid accessoires, mooi gepresenteerd.
X
Altijd op tijd en heerlijk vers. Nooit meer ergens anders!
Fatima
Goede service en lekkere sushi 🍣
Michiel
Super!
L
De sushi was heerlijk. Het was jammer dat er 2 produkten ontbraken. Deze werden gelukkig wel nageleverd, helaas zonder chili saus. En ja dan smaakt het toch minder lekker.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
X
T.
Bezorger was 30 min te laat
Faat
Top service
Van Rossum
Super sushi en snelle bezorging! Complimenten.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Kim
Cindy
Eten was zoals altijd weer heerlijk en dit keer weer netjes op tijd bezorgd, erg fijn!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
MLaak
De sushi was heerlijk. De warme gerechten waren inmiddels koud geworden omdat de bezorging een half uur te laat was. Ook kregen wij in eerste instantie ook nog het verkeerde. Gelukkig zagen wij het op tijd zo dat wij onze eigen bestelling hadden. Echt zo slecht!!
Dennis
Netjes optijd bezorgd en goed op temperatuur. Heerlijk gegeten.
Sandra
Heerlijk, en stond bij ophalen al klaar, top!
Busra
Zeer vers en smaakvol
Janneke
Meestal super lekker. Deze keer zat er een taai wit stuk door de tonijn van de tonijnrol. En stokjes, wasabi en sojasaus meegeleverd terwijl we hadden aangegeven deze niet nodig te hebben; da’s zonde. Afgezien van die ene tonijnrol, heerlijke sushi.
Finn
Het kwam pas na 3,5 uur, zelf gebeld om te vragen waar het bleef en zouden daarom ook nog cola gratis erbij doen wat er uiteindelijk ook niet bij zat
Reactie van Mr. Sushi
Hi, wat vervelend dat meerdere dingen niet goed gegaan zijn met uw bestelling... Bel ons gerust even als er iets niet klopt of naar wens is, dan lossen we dit graag met u op.